February 27th

Besökte hudläkaren imorse, och hela min hy har blivit i obalans och är känslig och massa, så nu sa han åt mig sluta tvätta ansiktet helt med produkter och smörja in ansiktet , förstår inte riktigt hur det ska gå men får väl testa det, tur att det är lov nu så jag kan börja vänja av huden lite...... hahah känns som jag kommer få mer finnar och massa annat, men kanske har fel, iaf var klar där redan halv 9. Åkte med mamma in till stan men hon behövde åka iväg ganska fort, jag gick runt i stan lite men inget hade öppnat gick och vänta tills åhléns öppnade vid 10 kollade gick sedan in och satte mig i kulturhuset för jag inte hade något annat göra, mötte sally någon gång vid 11 , vi skulle gå och ta gardasil , hittade först inte dit för att det stod fel adress på nätet men en tjej i en skoaffär var snäll och hjälpte oss och ringde till stället, sprutan gjorde inte så ont som jag trodde, men efteråt sved hela tiden kändes som ett geting stick i typ 2 timmar och kunde knappt röra armen , gick runt i stan leta efter ryggsäck, har ju hittat en jätte fin på nätet men den går såklart inte att beställa så till slut fick det bli denna syns kanske inte så väl på bilden men den är vinröd:
Efter gick vi och fikade lite och så, började dock må sämre efter några timmar och nu har jag feber :(( och as ont i kroppen, vet inte om ja kommer uppdatera något när jag är borta, i trollhättan men får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0